International Trade, B2B platform

Despre noi

  • NeoEpo Corporație este înființată în Statele Unite ale Americii și este compania mamă.

  • NeoEpo India Societate pe acțiuni este filiala indiană a companiei-mamă.

  • Pentru a afla ce servicii oferim, vă rugăm să accesați secțiunea „Ce facem?”.

  • Pentru a ști în ce țări deservim clienții, vă rugăm să parcurgeți lista a aproximativ șaptezeci de țări unde oferim serviciile noastre.

  • Cunoașteți cele mai mult de patruzeci de limbi în care oferim produsele și serviciile noastre.

  • Procedura pe care o urmăm pentru a facilita tranzacțiile este descrisă în secțiunea „Cum funcționează?” .

  • Vânzătorii, cunoașteți avantajele vânzării prin intermediul nostru.

  • Cumpărători, aflați avantajele cumpărării prin intermediul nostru.

  • Pentru a începe utilizarea produselor și serviciilor noastre, creați un cont de conectare la noi.

  • Vă rugăm să ne contactați, dacă aveți întrebări cu privire la afaceri cu noi.

  • Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de angajare la noi, atunci vă rugăm să parcurgeți ofertele de locuri de muncă și aplică.


  • De ce a început NeoEpo Corporație?

    Fondatorul companiei noastre îi place matematica și programarea. Legat de acest gust al fondatorului, mai devreme lucra la o idee de fond de acoperire statistică de arbitraj înainte de a începe această companie. În procesul de strângere de capital pentru fondul său de acoperire, sa întâlnit și a purtat o conversație cu un cetățean în vârstă, care era și el de la alma mater, Institutul indian de tehnologie (IIT), Madras. În timpul acestei conversații, i s-a sugerat să lucreze la ceva care ajută societatea mai degrabă decât să câștige bani.

    Sugestia de mai sus către fondator l-a făcut să se gândească. El și-a dat seama din propriile experiențe că ajutarea altora motivează o persoană să depășească situațiile dificile și să reușească. Cu această motivație, a decis să lucreze la proiecte care au un impact pozitiv asupra societății prin munca sa. El și-a dat seama în continuare că modalitatea de a realiza acest lucru la un nivel practic nivelul a fost prin înființarea unei companii de tehnologie.

    În urma celor de mai sus, fondatorul a evaluat multe idei diferite și a ajuns la concluzia că întreprinderile mici se potrivesc criteriilor de mai sus. Este așa deoarece întreprinderile mici contribuie cu un procent major de Produsul intern brut al oricărei țări in lume. De asemenea, ele oferă cea mai mare parte a locurilor de muncă în toate țările, mult mai mare decât marile companii din lume. Mai mult, după cercetări extinse de afaceri, fondatorul a realizat că se confruntă cu o mulțime de probleme care trebuie să fie rezolvat. Prin urmare, NeoEpo Corporație a fost înființată, pentru a ajuta companiile mici cu soluții care permit tehnologia sunt foarte scalabile și repetabile.


    De ce este numele companiei NeoEpo?

    Fondatorul companiei noastre în timp ce caută un nume al companiei am vrut ca următoarele criterii să fie satisfăcute

  • Descrie ce face compania, care este comerțul.

  • Pentru a scrie numele sunt necesare maximum 6 caractere latine.

  • Poate fi pronunțat folosind maximum 4 silabe.

  • Numele de domeniu pot fi achiziționate în limite rezonabile de preț.

  • Disponibilitatea numelui de domeniu pentru diferite țări, întrucât viziunea pentru companie este globală de la început.


  • Fondatorul companiei noastre a găsit destul de greu să găsească neînregistrat nume de domenii care îndeplineau criteriile de mai sus. El a folosit diverse metode pentru a veni cu posibile nume de domenii, precum următoarele

  • Diferite moduri de a descrie afacerea.

  • Utilizarea tezaurului pentru a găsi alternative de cuvinte cunoscute care descriu afacerea.

  • Alegerea a două sau trei cuvinte diferite obținute din procedura de mai sus și apoi tăierea, tăierea cuburilor și juxtapunerea lor, pentru a forma un singur cuvânt.

  • Programe generatoare de domenii aleatorii.


  • Cu procedura de mai sus, a obținut o listă scurtă de nume de domenii care nu au fost încă neînregistrate. Unul dintre aceste nume de domenii selectate a fost NeoEpo. A rezonat cu fondatorul nostru, deoarece el l-a interpretat ca „Neo” pentru „Nou”. "Epo" pentru epoca care implică epoca, adică o nouă eră pentru comerț, care a descris bine viziunea sa pentru compania noastră.

    Fondatorul nostru a vrut apoi să verifice dacă se poate scrie cu ușurință. Prin urmare, a mers la mama sa și a întrebat-o cum va scrie NeoEpo. A scris-o corect. Prin urmare, el a înregistrat NeoEpo ca numele corporației.

    Ce reprezintă sigla NeoEpo Corporație?

    Ideea generală pe care o transmite logo-ul NeoEpo Corporație este aceea a unei platforme care oferă informații, idei, perspective și conectează oameni din diferite locații ale globului, pentru a facilita comerțul. Detalii diferite ale sigla sunt după cum urmează

  • Cele patru cadrane ale logo-ului care cuprinde globul reprezintă platforma. Motivul pentru care avem patru cadrane trebuie să transmită patru direcții - nord, sud, vest, est.

  • Fâșia care iese din fiecare cadran al logo-ului reprezintă că strategiile companiei noastre, execuția, modelele de afaceri și produsele vor fi agile și dinamice, pentru a răspunde nevoilor de afaceri în schimbare ale clienților noștri.

  • Săgețile care ies din fâșii reprezintă viziunea companiei noastre de a conecta oameni din diferite locații, oferind informații, idei și informații, pentru a facilita comerțul.

  • Decalajul dintre cele patru cadrane arată că compania noastră va fi flexibilă și se va adapta în funcție de pentru nevoile de afaceri ale clienților noștri.

  • Globul din mijloc reprezintă viziunea conform căreia compania noastră va servi clienții din diferite țări țări ale lumii.

  • Liniile de pe glob transmit că personalizăm și localizăm produsele și serviciile noastre, în conformitate cu limba și cultura țării pe care o operăm.

  • Culoarea roșie din logo reprezintă energia, pasiunea și pozitivitatea companiei noastre, în serviciul clienților noștri, creșterea afacerii noastre și atingerea obiectivelor noastre de afaceri.

  • Culoarea albastră din sigla companiei noastre arată că clienții și investitorii noștri se pot aștepta la calm, puterea și fiabilitatea de la noi.

  • Culoarea verde din logo ne arată că apreciem creșterea durabilă, care este în armonie cu natura, evaluat utilizând parametrii de mediu, responsabilitate socială, guvernanță corporativă (ESG).


  • Cum ați venit cu sigla NeoEpo Corporație?

    Fondatorul companiei noastre a realizat foarte devreme, după înființarea companiei, că compania are nevoie un logo care proiecta către întreaga lume ceea ce face compania și ceea ce reprezintă. Prin urmare, el a ideat o mulțime de diferit imagini pentru siglă. A încercat mai multe moduri diferite, cum ar fi desenarea manuală, folosind software-ul de editare a fotografiilor, căutând în sus în mod diferit site-uri cu fotografii de stoc etc. Similar cu procesul de obținere a unui nume pentru companie, el a încercat să taie, să taie cuburi și să se alăture. imagini pe care le-a obținut din diferite surse. Însă, niciuna dintre aceste imagini nu a rezonat cu mesajul dorit de fondatorul nostru transmite despre companie prin intermediul siglei. Acest proces a fost într-adevăr frustrant pentru fondatorul nostru. Atunci a realizat că el are nevoie de idei de la alți oameni pentru a completa ideile pe care le-a avut. Prin urmare, el căuta un designer pe care să-l poată angajați pentru companie.

    În acest timp, un student entuziast de la alma mater, Indian Institute of Technology, Madras, a aplicat pentru un stagiu de programare. Fondatorul companiei noastre a organizat inițial un interviu pentru o sarcină de programare în acest sens solicitant de stagiu. La sfârșitul procesului de interviu, solicitantul a fost rugat să descrie hobby-urile menționate în al său relua. Solicitantul de stagiu a menționat că arta și desenul îi vin în mod natural și că sunt darul lui Dumnezeu pentru el. La cercetări suplimentare, fondatorul nostru și-a dat seama că acest solicitant de stagiu avea mult talent natural în design, așa că l-a angajat să facă logo-ul.

    Fondatorul nostru a comunicat stagiarului ideile generale care trebuie transmise prin sigla companie. Internul a venit cu schițe inițiale, iar fondatorul nostru a dat feedback despre ele. După multe iterații, versiunea finală a siglei a fost lansat. Fondatorul companiei noastre descrie întregul proces de creare a logo-ului companiei, începând cu ideea până la eliberarea finală, ca o experiență exaltantă și plină de satisfacții.